lørdag 16. mars 2013

LØRDAG

Lørdag, fridag, ingen planer... lyder som musikk i mine ører. Vi trenger denne dagen for å finne igjen pusten, og bare gjøre det som faller oss inn. Drikke kaffe, blad igjennom en bunke med gamle blader, strikke, planlegge kjøkkenhagen, plante om i drivhuset, ta en joggetur.... Det er litt av hvert en kan gjøre, men faktisk skal det viktigste denne dagen være å gjøre så lite som mulig, og kjenne at pusten kommer helt ned i magen. Bare være, her og nå, for meg selv og for de fine menneskene jeg har rundt meg. 

Frø fra frysa. Jeg kan jo så litt i dag?!






3 kommentarer:

  1. Bonito blog! en la naturaleza y tu casa me gusta.
    Te envio saludos desde España.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hello Sara! Thank you very much! :)

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett